«Ти можеш!» - повинен нагадувати вчитель учневі.

«Він може!» - повинен нагадувати колектив.

«Я можу!» - повинен повірити в себе учень.

                                                        (В.Шаталов)

Соціальний педагог  – це людина, яка покликана об'єднати всі зусилля сім'ї, навчального закладу, громадськості для надання допомоги дітям.

Основа роботи: освітлення душі особистості, підготовка її до життя, професійної мобільності та сприяння швидкій адаптації.

 

Життєве кредо:

“Не кажи світові про те, що ти хочеш зробити – покажи як ти робиш”

 

Професійне кредо:

Потрібно уміти бачити та розкривати потенційні можливості кожної особистості. Розумом – направляти , а почуттям – урівноважувати!

 

Проблема над якою працює:

Розвиток стресостійкості в умовах війни.

Соціальний педагог це педагогічний працівник, основна мета роботи якого полягає у забезпеченні соціально-правового захисту учнів школи та попередженні впливу негативних соціальних чинників на формування та розвиток особистості дитини.

У ліцеї він є громадським інспектором з охорони дитинства.

 

Посадові обов"язки соціального педагога

Вивчає та оцінює особливості діяльності й розвитку учнів (вихованців), мікроколективу (класу чи референтної групи), шкільного колективу загалом, неформальних молодіжних об'єднань; Досліджує спрямованість впливу мікросередовища, особливостей сім'ї та сімейного виховання, позитивного виховного потенціалу в мікрорайоні та джерела негативного впливу на дітей і підлітків;

Прогнозує:

посилення негативних чи позитивних сторін соціальної ситуації, що впливає на розвиток особистості учня чи групи;

результати навчально-виховного процесу з урахуванням найважливіших факторів становлення особистості;

Надає  необхідну консультативну соціально-педагогічну допомогу:
- дітям, підліткам, які потребують піклування чи знаходяться у складних життєвих обставинах;
- учням;
- батькам;
- учителям;

Забезпечує дотримання норм охорони та захисту прав дітей і підлітків, представляє їхні інтереси у різноманітних інстанціях (службі у справах неповнолітніх, поліції, суді тощо);

Переконує учнів у доцільності дотримання соціально значимих норм та правил поведінки, ведення здорового способу життя;

Сприяє запобіганню негативним явищам в учнівському середовищі;

Здійснює соціально-педагогічний супровід навчально-виховного процесу, соціально-педагогічний патронаж соціально незахищенних категорій дітей;

Сприяє соціальному і професійному визначенню особистості, дбає про професійне самовизначення та соціальну адаптацію молоді;

Координує діяльність й взаємодію всіх суб'єктів соціального виховання;Сприяє соціально корисній діяльності дітей і підлітків;

Формує демократичну систему взаємостосунків в підлітковому середовищі, а також серед дітей і дорослих;

Веде відповідну документацію та статистичну звітність за результатами роботи в навчальному закладі;

Бере участь у роботі педагогічної ради школи,
нарадах, які проводяться адміністрацією школи.

Погоджує свою діяльність із директором, заступником директора з навчально-виховної роботи, відділом освіти.

Напрямки роботи соціального педагога в школі:

- психологічна підготовка до навчання у школі;

- адаптація дітей до умов перебування у навчально-виховному закладі;

- організація роботи з “важкими” дітьми;

- професійне самовизначення старшокласників;

- організація роботи з обдарованими дітьми та дітьми з творчими здібностями;

- сприяння психологічному здоров’ю дітей, підлітків, батьків та педагогів

- попередження суїцидальної поведінки дітей та підлітків, насильницьких дій у родині та навчально виховному закладі;

- організація роботи з дітьми пільгового контингенту;

- методична робота.

У закладі за участю соціального педагога організована робота з соціального захисту дітей пільгових категорій, до яких належать:

- діти-сироти;

- діти, позбавлені батьківського піклування;

- діти-напівсироти;

-діти, постраждалі внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС;

- діти-інваліди;

- діти з багатодітних родин;

- діти з малозабезпечених родин.

 

Профілактична робота соціального педагога в школі:

1. Проведення тижня правового виховання.

2. Профілактика правопорушень серед неповнолітніх:

- профілактичні бесіди з учнями щодо правопорушень.

- зустрічучнів зспеціалістами різних установ (лікарями, соціальною службою у справах сім’ї та молоді, кримінальною поліцією та ін.)

3. Анкетування «Чи знаю я свої права?».

4. Проведення Акцій.

5. Виставка стіннівок, плакатів, буклетів.

 

 

 СВІТ ЦІКАВИХ ФАКТІВ

ЗАПОБІГАННЯ ТОРГІВЛІ ЛЮДЬМИ

ПЕРЕГЛЯНУТИ

КОРИСНІ ПОРАДИ ДЛЯ БАТЬКІВ

ПЕРЕГЛЯНУТИ

7 ЧАТБОТІВ, ДЕ МОЖНА ОТРИМАТИ ПСИХОЛОГІЧНУ ДОПОМОГУ

ПЕРЕГЛЯНУТИ

ВЧИМОСЬ НЕ БРАТИ ДО СЕРЦЯ

ПЕРЕГЛЯНУТИ

ЕКСПРЕС СПОСОБИ ЗАСПОКОЄННЯ

ПЕРЕГЛЯНУТИ

ЯК ЗБЕРЕГТИ ПСИХОЛОГІЧНИЙ КОМФОРТ УЧАСНИКІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ

ПЕРЕГЛЯНУТИ

ЯК ПІДТРИМАТИ ДИТИНУ І ДОПОМОГТИ ЇЙ ВПОРАТИСЯ ЗІ СТРАХОМ

ПЕРЕГЛЯНУТИ
КІБЕРБУЛІНГ ПЕРЕГЛЯНУТИ