Моніторинг якості освіти та критерії оцінювання

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ

Процедури проведення різних видів оцінювання (формувального, поточного, тематичного, семестрового, річного, державної підсумкової атестації, що проводься в закладі) мають бути прозорими та відповідати політиці щодо оцінювання, визначеній закладом, наприклад, політиці справедливого та об’єктивного оцінювання результатів навчання учнів, політиці забезпечення компетентнісного підходу в оцінюванні результатів навчання учнів відповідно чинних наказів МОН України:

 

«Про затвердження Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти: наказ Міністерства освіти і науки України від 13.04.2011 року № 329 [Електронний ресурс] / Міністерство освіти і науки України.

– Режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0566-11

 

«Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти: наказ Міністерства освіти і науки України від 21.08.2013 року № 1222 [Електронний ресурс] / Міністерство освіти і науки України.

– Режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v1222729-13/stru

 

«Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4классів закладів загальної середньої освіти: наказ Міністерства освіти і науки України №813 від 13.07.2021

- Режим доступу:https://mon.gov.ua/ua/npa/pro-zatverdzhennya-metodichnih-rekomendacij-shodo-ocinyuvannya-rezultativ-navchannya-uchniv-1-4-klasiv-zakladiv-zagalnoyi-serednoyi-osviti

                                                         ЗАТВЕРДЖЕНО 

                                                                                                                                                                Директор Пугачівського

                                                                                                                                                                ліцею

                                                                                                                                                                ________ І.П.Бабійчук

 

Моніторинг

успішності за 2022-2023 н.р.

по Пугачівському  ліцеї

 

 

Клас

Всього учнів на початок року

Прибуло

Вибуло

Всього учнів на кінець року

Неатестовані

Початковий рівень

Середній рівень

Достатній рівень

Високий рівень

Якість

%

к-

сть

%

к-сть

%

к-сть

%

к-сть

%

к-сть

%

1

5

0

2

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

11

2

1

12

 

 

 

 

 12

100 

 

 

 

 

 

3

13

1

0

14

0

0

0

0

5

37

5

35

4

28

63

4

12

1

0

13

0

0

0

0

7

53

1

8

5

39

49

5

16

0

0

16

0

0

0

0

5

31

9

60

2

12

68,8

6

9

0

0

9

0

0

0

0

4

45

3

33

2

22

55

7

16

1

1

16

0

0

0

0

11

68,7

3

18,7

2

12,5

31

8

12

0

0

12

0

0

0

0

2

16,6

9

74,7

1

8,3

83

9

12

0

3

9

0

0

0

0

0

0

8

89

1

11

89

10

17

1

3

15

0

0

0

0

9

59

3

19,8

3

19,8

39,6

11

13

0

1

12

0

0

0

0

2

16

7

59

3

25

84

Всього

136

6

11

131

0

0

0

0

45

38,2

48

44

23

17,8

62